باربری سبز

اثاث کشی و باربری در تهران

باربری سبز

اثاث کشی و باربری در تهران

باربری ارزان

شاید شما هم در خیابان، دنیای مجازی، محل کار، دوستان و… صحبت هایی درباره اتوبار ارزان شنیده باشید. ما در اینجا به مزایا و معایب اتوبار ارزان خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.
آیا انتخاب اتوبار ارزان صحیح است؟
امروزه شاهد تبلیغات فراوانی از سوی شرکت های اتوبار هستیم که قصد دارند با واژه ی اتوبار ارزان تمامی توجه ها را به خود جلب کنند و جذب مشتری نمایند. اما به نظر شما انتخاب اتوبار ارزان صحیح است؟ اگر تا حدودی با باربری اتوبار آشنایی داشته باشید به این نتیجه دست می یابید که باربری در دسته کارهایی قرار می گیرد که در انجام آن به دقت و اطمینان نیازی نیاز است و به همین دلیل نیز همیشه هزینه نسبتآ مناسبی به همراه دارد.  
باربری ارزان به این معنا است که حمل اثاثیه شما با پرداخت کمترین مبلغ ممکن انجام می شود بصورتی که هیچ گونه نگرانی درباره پرداخت هزینه اتوبار نخواهید داشت. حال به نظر شما اینگونه باربری ها تا چه حد قابل اطمینان هستند؟ آیا توانایی های لازم جهت باربری را دارند؟ آیا می توانند بدون آسیب زدن به وسایل جابه جایی وسایل را انجام دهند؟

در دیگر اتوبارها برخلاف اتوبارهای ارزان هزینه های ناشی از جابه جایی با توجه به شرایط و ضوابط نهایی مشخص می گردد. مثلا قیمت تمامی سرویس های ارائه شده به مشتری فاکتور بندی می شود و در دست مشتری قرار می گیرد.
در اتوبارهای معتبر تمامی وسایل منزل بیمه خواهند شد که در صورت شکستن و یا آسیب دیدن بیمه موظف به پرداخت خسارت است. همچنین افرادی با تجربه با نیروی بدنی بالا جهت حمل و نقل وسایل منزل انتخاب می گردند. پس مشتری می تواند با اطمینان کامل تمامی وسایل منزل را در اختیار اتوبار قرار دهد و در منزل جدید تحویل بگیرد. در حالی که در اتوبارهای ارزان هیچ گونه خسارتی در قبال آسیب دیدن وسایل پرداخت نمی شود. حال انتخاب آخر با شما است آیا انتخاب باربری ارزان صحیح است؟
مسئله ای که وجود دارد این است که بسیاری از اتوبار ها در ابتدا هزینه اندکی را براورد می کنند و در پایان باربری هزینه های بیشتری درخواست می کنند که موجب ناراحتی بسیاری از مشتریان می شود.
معایب انتخاب اتوبار ارزان
انتخاب اتوبار ارزان معایب بسیاری را با خود به همراه دارد که ما بطور خلاصه به هریک از آنها اشاره ای کوتاه خواهیم کرد.
بالا رفتن هزینه های باربری با انتخاب باربری ارزان: شاید شما هم این تصور را از باربری ارزان داشته باشید که با انتخاب آن هزینه های اثاث کشی شما کاهش می یابد اما باید گفته شود که اصلا به این شکل نخواهد بود. شما با انتخاب باربری ارزان مجبور به پرداخت هزینه ای جداگانه جهت تعمیر وسایل منزل تان خواهید بود.
در باربری ارزان بدون شک وسایلی همچون: مبل، یخچال، تلوزیون و… آسیب می بیند و برخی ظروف شکستنی نیز می شکنند.
نبود اطمینان کافی: برخی از باربری های ارزان دارای مجوز رسمی نیستند و از این رو امکان سرقت از وسایل گران قیمت منزل، طلا و زیور آلات، پول، چک و… نیز وجود دارد. پس انتخاب باربری ارزان یک ریسک بسیار بزرگ است.
همچنین در باربری ارزان از کارگران روز مزد استفاده می شود که در صورت گم شدن وسایل تان به هیچ وجه قادر به پیدا کردن کارگران نخواهید بود.
انتخاب کارگران بی تجربه: همانطور که در قسمت بالا ذکر شد در باربری ارزان از کارگران روز مزد استفاده می شود که بصورت ساعتی کار می کنند. آنها هیچ گونه دانش و تجربه ای درباره حمل و نقل وسایل منزل ندارند و از مقاومت بدنی کافی نیز برخوردار نیستند. این مسئله موجب شده تا باربری های ارزان در کار خود موفق نباشند.
فراهم نبودن تمامی ماشین آلات وسایل حمل و نقل: یک شرکت باربری ارزان از تمامی ماشین آلات و وسایل حمل و نقل برخوردار نیست. حمل و نقل برخی از وسایل منزل همچون: یخچال، ماشین لباس شویی، کمد و… نیاز به ماشین مخصوص دارد که به آن صدمه ای وارد نشود.
شرکت های باربری ارزان تنها از یک نوع وسیله حمل و نقل برای جابه جایی وسایل منزل استفاده می کنند و این امر موجب طولانی شدن باربری می گردد.

عدم ارائه فاکتور: باربری ارزان هیچ گونه فاکتوری از خدمات خود به مشتری ارائه نمی دهد تا مشتری در قبال آن موظف به پرداخت هزینه باشد. در حالی که شرکت های معتبر فاکتوری از تمامی فعالیت های انجام شده به مشتریان خود می دهد.
آسیب زدن به وسایل: در باربری ارزان از افرادی بی تجربه استفاده می شود که هیچ گونه توانایی در حمل و نقل اثاثیه منزل ندارند. به همین دلیل نیز هر لحظه ممکن است به وسایل گران قیمت منزل آسیب های جبران ناپذیری وارد کنند.
عدم بیمه وسایل در حین جابه جایی: شرکت های معتبر و رسمی باربری قبل از شروع حمل و نقل وسایل ابتدا لیستی از وسایل تهیه می کنند و تمامی وسایل را بیمه می نمایند تا در صورت وارد شدن هر گونه آسیبی خسارت آن را بپردازند.
در حالی که شرکت های باربری ارزان حتی کارکنانشان هم بیمه نمی کنند تا در صورت بروز آسیبی بیمه به آنها تعلق بگیرد.

شرکت تمام کار قبل از ارسال کامیون های باربری خود  قیمت مناسبی را از هزینه اسباب کشی و باربری براورد می کند و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. و با شعبات خود آماده خدمت رسانی در اتوبار غرب ، شمال ، شرق و جنوب تهران می باشد.

معایب انتخاب اتوبار ارزان
مزایای انتخاب اتوبار ارزان
انتخاب باربری ارزان علاوه بر معایب ذکر شده یک مزیت نیز دارد. اگر شما یک فرد خوش شانس باشید و حمل و نقل وسایل تان را به یک باربری ارزان بسپارید در صورتی که هیچ آسیبی به وسایل شما وارد نشود باربری تان با پرداخت کمترین هزینه انجام شده است.

اگر جابه جایی وسایل منزلتان را به یک اتوبار ارزان سپردید بهتر است قبل از شروع جابه جایی یک لیست از تمامی وسایل موجود در منزل تهیه کنید و بعد از اتمام جابه جایی لیست خود را چک کنید تا ببینید که از وسایل شما چیزی کم نشده و یا خسارتی به وسایل شما وارد نشده است.
مزایای انتخاب اتوبار ارزان
انتخاب اتوبار با هزینه های متوسط و اطلاع از پیشینه شرکت باربری
همانطور که گفته شد انتخاب باربری ارزان معایب بسیاری دارد و انتخاب یک باربری گران نیز هزینه سنگینی به همراه دارد که تمامی افراد قادر به پرداخت آن نیستند. اما نگران این موضوع نباشید شما می توانید یک اتوبار با هزینه های متوسط را انتخاب نمایید که هم اطمینان کامل از حمل و نقل وسایل منزل تان داشته باشید و هم اینکه مجبور به پرداخت هزینه سنگینی نخواهید بود.
در انتخاب اتوبار با هزینه های متوسط تنها کافی است که از پیشینه آن شرکت اطلاع کافی داشته باشید تا حمل و نقل اثاثیه تان را دست یک شرکت معتبر و با سابقه درخشان بسپارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.